چگونه برای مدیریت تورم صورت ناشی از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت تورم صورت ناشی از نارسایی کلیه

تورم صورت یا صورت پف همیشه به نظر می رسد به عنوان پیامد مقادیر زیادی از مایعات ساخت تا در بدن، آن را به راحتی در قسمت های مختلف بدن با بافت شل مانند پلک، صورت، مچ پا و اندام رخ می دهد.

چگونه برای مدیریت تورم صورت ناشی از نارسایی کلیه؟

مشابه با دیگر ناراحتی های ناشی از نارسایی کلیه، تورم صورت نیز نیاز به تحت کنترل در آورده به طور موثر و مدیریت آن باید از جنبه های زیر شروع:

1. کنترل تنگ مصرف مایعات

کنترل تنگ مصرف مایعات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به دریافت عوارض درمان خوب در درمان تورم صورت لازم است.

2. دیورتیک را می توان در برخی از موارد استفاده

اگر سمت چپ به تنهایی و تورم صورت به کل بدن پخش شده است. در آن صورت، دیورتیک را می توان به کمک به حذف مایعات اضافی در بدن است. در انواع مختلف از دیورتیک ها در دارو وجود دارد. به طور کلی، برای بیمارانی که هیپرکالمی، آنها نیاز به دیورتیک های عمومی است که می تواند کمک به دفع پتاسیم اضافی در حالی که دفع مایع اضافی در بدن است. با این حال، اگر سطح پتاسیم در خون پایین تر از دامنه مرجع 3.5-5.5mEq / L است، دیورتیک های نگهدارنده پتاسیم پیشنهاد خواهد شد.

3. بهبود عملکرد کلیه

اختلال در سوخت و ساز بدن، پتاسیم به نظر می رسد به عنوان کلیه نمی تواند عملکرد خوب. بنابراین، اگر ما می خواهیم به حواله تورم صورت، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید خسارت های کلیه تعمیر به بهبود عملکرد کلیه. فقط در این راه، می توانید مایع اضافی در بدن خارج شوند و همچنین می تواند تورم صورت اساسا کاهش است.

اگر شما سوال دیگری در مورد نارسایی کلیه و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

واتساپ ما / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: